Så tacksam för livet!

Jag har både instagrambombat, facebookbombat och bloggbomat den här helgen! :) Man får passa på medan tiden finns och det här har som sagt varit en riktigt mysig och avkopplande helg. Så värdefullt och skönt! ♥
 
Idag när jag var ute och gick en promenad kom jag på mig själv gå sådär stillsamt och avkopplat. Förutom steg av lugn som genomspeglade sig i kroppen rann det faktiskt en liten tår på min kind. Jag vill verkligen dela den här känslan jag känner just nu. En känsla av sådan trygghet och lugn. Aldrig förr har jag känt mig så otroligt lugn i mig själv. Och jag kan inte minnas att jag förut känt en sådan otrolig kärlek till alla runtomkring mig på det sätt jag gör nu! 
 
Flera gånger har jag skrivit om mina tankar här inne, oavsett om de varit glada eller ledsna. Jag gillar att dela med mig av känslor... ofta ger det så mycket tillbaka! Många av er har varit med på min resa och en del av er vet jag varit med mig nästan inpå skinnet i de händelser jag nu kan blicka tillbaka på som minnen som gjort mig starkare och till den Nicole jag är idag. 
 
Om du hade frågat mig för 1 år sedan hurvida jag skulle leva idag skulle jag aldrig föreställa mig det liv jag faktiskt lever just nu. Med en familj som jag känner sådan stark kärlek för (varför har jag inte tillåtit mig själv känna den kärleken såhär stark förut), vänner som jag verkligen älskar att ha i mitt liv och en kärlek som tar fram allt det goda ur mig och som får mig att verkligen kunna vara mig själv och den glada Nicole jag vill vara. 
 
Så tacksam för livet ♥