En god helg

Halloj! 

Sitter för stunden och inväntar Anna på "Bankomat" för en trevlig söndagsbrunch! Den här helgen har verkligen inte gått av för hackor... Vilken trevlig kväll Anna ordnat i fredags med massa goa tjejer och jag tror att vi alla kom överens om "att det här gör vi om snart igen"! 

Hon hade lagat supergod mat, bjöd på gott vin och lagom efter att vi ätit kom det en tjej som demade Maria Åkerbergs ekologiska produkter! Vi fick prova på oss själva och hade fri tillgång till smink och diverse skojiga saker ;) 








Superdupertack för en fint anordnad kväll! 

Igår blev det en trevlig frukost i stan med min gamla kollega Jimmy som jag inte träffat på flera år! Superskoj att ses efter så lång tid och höra om hur livet står idag. På kvällen blev det en liten svängom i Sumpan tillsammans med ännu en tjej som det var flera år sedan jag såg! Goa Jennie från GBG var på besök i Sthlm för att ställa ut på hälsömässan i Solna! Vi åt middag på Brick no.6 och avslutade med barhäng på the public! 



Idag kommer Sebastian hem från Götet och jag skall hämta upp honom vid centralen innan vi åker vidare på middag hos min faster! 

Men först - en lång och god brunch med min fina Anna! 

Kärlek