Svar från doktorn

 
Idag var jag äntligen hos doktorn för att få svar på mina prover jag tog för drygt 2 veckor sedan. Jag var hos henne i mer än en halvtimme och diskuterade och pratade. Alla prover visade MVG och enligt doktorn är jag blod-dopad och har ovanligt bra blodvärden för att vara tjej. Järnprover, blodsockerprover, HB-prover och skölkörtelproverna visade ingenting.. Det var otroligt skönt att veta såklart! Vad vi kom fram till var att jag fick VILA och TRÄNING på recept. Jag är ju medveten om att jag haft gasen i botten för länge utan några direkta återhämtningsperioder där energi kan tankas upp på nytt! Att vara medveten gör att man kan förändra. Och jag har tidigare skrivit om att den här hösten skall bli en period för lugn och en massa mys. Detta i kombination med att komma igång med träningen igen. Kanske inte med samma press på mig själv, utan med en mer sund relation till mina mål. Det enda målet just nu är ju framförallt att hitta energi igen :) Och det känns som att det kommer bli kanonbra och att jag redan är på god väg! ♥