Sommarsöndag

Hej fina,
 
Jag tänkte kort summera den här helgen genom att dela lite bilder och skriva ett par ord innan den här själen gör ett svandyk ner i sängen för att hämta lite sömn innan en ny härlig vecka sätter fart. 
 
 
Så snart alla maskiner tvätt var klara i lördags tog jag mig ut till Skäggaudd på Värmdö för ett besök hos min goa kollega/vän/extramorsa Lena ;) Välkomnades med ett glas vitt framför en värmande kamin samtidigt som jag fick sitta och blicka ut över havet...
 
 
 
På kvällen grillade vi gott och snackade in på småtimmarna innan jag blev evakuerad ner till den mysiga gäststugan för en god natts sömn..Straxt efter frukost idag tog jag farväl och tackade för mig innan söndagen kickade igång ordentligt. I mitt huvud hade jag bland annat en hel del "fixar-planer", så på väg hem stannade jag bland annat på COOP i Bromma Blocks, storhandlande följt av tvätt av bilen.
 
Glänser lika fint invändigt som utvändigt :)
 
På COOP hittade jag en sån himla fin grön växt och om det är något som skall grönska här hemma så är det gröna växter :) Jag älskar det!
 
Jag har inspirerats av den här bilden som Åhléns la upp i början av året... själva förvaringen/korgen har jag haft sedan jag flyttade in för drygt 1 år sedan och när jag såg den här bilden med en grön växt i har jag bara väntat på att hitta en växt som jag tycker om. 
 
 
Tvätten i soffan blev kvällens projekt men innan dess hann jag med och njuta x antal timmar ute i solen på Snaps uteservering ihop med Sandra...
 
 
 
 
 
 Det blev en jumpsuit-söndag också :)



 
 
Vilken toppen dag! Och vilket väder... flera gånger kunde jag verkligen få rysningar över känslan att vara medveten om vilken härlig tid vi har att vänta framöver. Jag verkligen blommar ut på sommaren! Jag kan släppa på hämningar, kontrollbehov och bara spontanisera (finns inte ordet blev det ett ord nu :) )... 
 
Fantastiskt!! 
 
Nu ska jag fixa i ordning mig för sängen och njuta av en god natts sömn. Imorgon kommer min fina Sebbe hem och det ska bli så mysigt att pussa och krama på honom igen. Att längta och sakna är verkligen fint och tyder på en himla massa kärlek. Jag är så tacksam som får känna det jag känner ♥ 
 
All kärlek