Meihem, jobb, städning, livet.

Hej min vän!
 
Jag är verkligen supersämst och kan nog klassas som den sämsta uppdateraren i bloggvärlden. Ibland undrar jag varför jag skriver i en blogg, men kommer ganska snabbt fram till att det är så härligt att skriva och att få dela bilder. 
 
Här kommer det en sjukt suddig bild men jag tror att känslan och sprudlandet av endorfiner genomlyser hela bilden ändå :) Vi fortsätter vår träning på måndagar och torsdagar med Meihem workout. Jag tror jag skall kolavippa i form av andingsnöd varje gång men jäklar vad roligt det är! Perfekt träning för min ansträngningsastma som just nu är på tok så dålig eftersom jag inte tränat ordentligt på ett år.
 
Det är svinhärlig stämning bland alla i gruppen. Nya som gamla ansikten är det varje gång vilket också är roligt! Ikväll väntar ett nytt pass i Humlegården 19.30!
 
I tisdags hade jag och min kära en fantastisk efter-jobbet-dejt på Centralbadet. Vi åt middag, badade, hängde, andades och tog det lugnt :) Rätt härlig känsla sådär mitt i veckan! 
 
Sen har dagarna knallat på och livet likaså! Jobb, lite mer träning, träff av gamla kollegor, lite mer jobb och igår avslutade vi helgen med en rejäl storstädning hemma.
 
Vi höll på som två galning hemma med rensning av kläder (bort med vinter och fram med sommarkläderna), tvätt av massa kläder, skurning, dammsugning, rensning i hyllor, skåp, lådor. JA allt fick sig en omgång igår och så fint blev det :)
 
Energin kom nog från söndagsförmiddagens brunch på BankOmat. Så himla gott!
 
På torsdag flyr vi landet till Spanien och Barcelona. Vi har börjat småpacka lite hemma och det ska bli så himla skönt att komma iväg. Längtar!!
 
Ha en skön måndag!
Kärlek