Det största kinderägget!

Godmorgon!
 
Igår fick jag träffa min syster och Emil på en middag. Jag vill ju provköra bilen i den mån jag kan för att lära mig vinklar, storlek och diverse funktioner! Så det var perfekt med en snabb tur ut till Gnesta. 
 
 
Här har vi två kusiner som inom loppet av ett halvår ska få lära känna varandra. Jag som redan känner mig stor är inte ens en lite i närheten av syrrans kanonkula. Tänk att hon kan föda ut ett litet mirakel vilken dag som helst nu. Jag drömde härom dagen att jag fick träffa vår lilla kotte i magen... men vi har ju liiiite längre tid kvar innan det är dags ;) 
 
Vi är övertygade om att det är en liten tjej och kallar redan den lilla för Tora. Tora är ett namn som jag alltid tyckt om sedan jag var liten - både syster och farmor heter det i andra namn. Som tur är gillar Sebbe det namnet också och det är skönt att vara överens. Dock så kommer vi inte att titta vad det blir för kön, så egentligen kan det vara en liten Tore i magen med....även om det inte alls blir det killnamnet om det nu visar sig vara en söt liten pojk i magen ;) Det här med namn är ju spännande. Jag är förtjust i lite udda namn... Tora är dock en favorit så vi kommer väl att fortsätta kalla vår lilla bebis för det till dess att vi vet vem som finns där inne! SPÄNNANDE! Det största kinderägget man kan få :) 
 
Och tänk att jag ska få öppna det kinderägget med dig :) :) :) 
 
Ha en skön torsdag!