Beröm av vårt hem, uteservering och en liten ananas

 
Godmorgon!
 
 
 
 
 
 
Det var ett spännande möte med mäklaren igår. Han sa att han satt som intryckt i en inredningstidning när han satt hemma hos oss så det får man väl ta som en smärre komplimang! :) Jag älskar vårt hem! Om det bara hade funnits en uteplats att kliva ut på så hade det här varit drömläget. Vi kommer nog bo kvar i minst ett år till men vi vill ändå lägga upp en liten plan för framtiden! Radhus växer inte på träd direkt... eller snarare bra radhus växer inte på träd och både jag och Sebbe har lite egna krav och önskemål. 
 
Efter att mäklaren varit här (tog över 2 timmar hehe) så fick vi lust att gå ut och äta en god middag. Och vad passar då bättre än vårt favoritställe PIATTI precis nedanför oss på torget. 
 
Vi satt ute på uteserveringen och åt och Lennox låg och sov gott i vagnen! 
 
Maten är verkligen outstanding!
Vi bytte till sittdelen på vår JOOLZ-vagn igår. Är lite halvt osäker på om vi är någon månad för tidig men Lennox verkligen avskyr att ligga i liggdelen numera. Han vill sitta upp och vara med, då är han som nöjdast! Vi kör med vår inovidyna som vi köpte på jollyroom.se och det funkar kanon! 
 
Blev en liten kvällsprommis efter maten! ♥
 
Jag har världens finaste Lennox bredvid mig. För stunden så sover han men innan så låg han och skrattade och pratade. Det sistnämnda är något han har kommit på hur man gör på bara någon dag... Låter ungefär som en ylande varg som pratar tillbaka till en hehe :) 
Min lilla ananas ♥
Idag finns det inte mycket till fix och städ här hemma eftersom vi fixade allt inför mäklarbesöket igår. Så idag ska jag nog nr1 - vara latmask och bara glo eller nr2 - ta oss ut på en go liten lunchpicknick eller liknande i det fina vädret. Ryktet säger nämligen att regnet är på ingång för att stanna ett par dagar! Förhoppningsvis blir det bra väder imorgonkväll för då är planen att jag, Sebbe och Lennox ska gå och se Niklas Strömstedt på Gröna Lund!
 
Vi får ladda upp med en liten konsert inför den STORA och EFTERLÄNGTADE Coldplay-konserten på söndag.... Lennox ska få hänga med min morbror, hans Maria och mina kusiner och kommer vara in heaven de timmar som vi blir borta :) Vi har vänner från Nässjö som kommer upp och som skall göra oss sällskap på konserten. Ska bli så himla roligt och häftigt! 
 
 
 
 
Hoppas du får en fin dag! Helgen närmar sig och för oss närmar sig Sebbes efterlängtade semester med stormsteg. Jag längtar till att få ha min kärlek hemma på heltid i hela fyra veckor ♥