Min lilla badring!

Hej fina du!
 
Lennox tog sitt 3 månaders vaccin igår och blev helt upp över öronen gnällig och konstig. Det fanns inte en sportsmössa till att kunna lägga ned honom någonstans, då skrek han som vi aldrig hört honom skrika förut. Så hela eftermiddagen, kvällen och natten igår har han legat på mig konstant. Jag somnade halvliggandes i sängen med honom liggandes på min mage likt en badring. Vaknade runt 4 av ett nytt hysteriskt utbrott som vi tillsammans försökte bädda över genom lite lek under babygymmet... väl där lägger han en skottlossning i brallan och lugnar ner sig en aning. Sen sov han från halv fem till kvart i tio :) Tack för det Lennox!
 
 
Han verkar lite gladare idag! Sover just nu bredvid mig i babynestet i soffan. Jag ska ha en fixardag här hemma igen! Har ett berg av tvätt att vika och känner att jag behöver börja skriva någon lista på "bra-att-ha-med-till-värmen-saker." Om två veckor åker vi till Spanien och det skall bli så skönt att komma bort! Är glad att vi bokade resan även fast jag har på känn att jag kommer bli en nojig hönsmamma när vi väl kommer iväg. Jag oroar mig inte särskilt för flygresan men däremot mot värmen :) Men det kommer bli bra! 
 
 
Nu ska jag ta tag i den där förbannade högen med tvätt. Det är skönt när det är klart :) En tom tvättkorg varar ju inte särskilt länge, men my god så skönt det är när den väl är det! 
 
Ha en skön tisdag!