Åskväder här hemma

Godmorgon! 
 
Här hemma har vi varit vakna sen klockan 7! Lilleman är fortfarande snorig och det är väl så det kommer vara ett par dagar framöver. GASIG i magen är han dessutom. Igår var det rena åskvädret här hemma... aldrig varit med om maken!! Stackars lilla underbarn. Den ersättningen provar vi nog inte igen :) Jag själv känner mig också lite halvt förkyld! Hoppas på falskalarm. 
 
 
Jag sitter fortfarande iklädd morgonrock i soffan och bredvid mig ligger numera en snarkande lilleman. Någon passar på att sova en liten stund. Skulle jag med behöva känner jag! Är ganska trött idag även fast natten var helt okej. 
 
Jag har precis bokat tid för klippning i veckan. Hade egentligen tid för både klipp och färg hos min vanliga frisör på fredag men har kommit fram till ett beslut om att jag nog hoppar över att färga. Senast (för ca 2,5 månad sedan innan Lennox kom) färgade jag bara håret och klippte mig inte. Nu tror jag att jag gör tvärtom. Men istället för att ta mig in till stan där min frisör håller till ska jag prova ett ställe här i Sumpan som heter "Sparkling moment". Där har jag gått och gjort fransförlängning tidigare men slutade i slutet av graviditeten för att det blev så jobbigt att ligga på rygg i längre perioder :) Tycker förövrigt att min lugg vuxit snabbt! Planen är att spara ut till hellång lugg igen... 
 
Tänk att jag för en stund sedan såg ut såhär! På drygt 3-4 månader har det vuxit på bra...
 
 
Straxt ska vi klä på oss och gå till fotobutiken och hämta våra framkallade bilder... därefter ska vi möta mammagruppen utanför Gröna Stugan här i Sundbyberg för att tillsammans gå till "Öppna Förskolan"... Känner mig inte jätteinspirerad till att sätta mig inomhus i vad som sägs ska bli en mega varm och solig dag! Men det kanske finns tid över till någon solglimt ändå. 
 
Ha en skön dag!