Strul

Hallå där! 
 
Vips säger det så är snart den här veckan slut också. Jag känner mig ganska låg just nu! Främst beror det på det här med försäljningen av lägenheten. Vi tog ett djupt prat med vår mäklare igår och ville avsluta hela proceduren och börja om med en ny mäklare (som vi pratat med och som verkligen tror på lgh). Men hon ville inte bryta kontraktet eftersom hon har ensamrätt på lägenheten i 3 månader.....
 
Vi har varit så missnöjda och har punktat upp 7-8 punkter som gått fel! Vi har haft 4 (!) budgivare och trots det har budgivningen stått totalt still. En del har budat utan att ens ha sett lägenheten osv vilket känns väldigt oseriöst. Hur som helst så går vi in för två nya visningar - en på söndag och en på måndag. Vi ger henne en ärlig chans och i annat fall kommer vi freaka loss nästa vecka. Lägenheter säljs vääääldigt ofta innan visning här och vi har haft 4 budgivare som kallar sig trasan och banarne som sedermera inte hör av sig när dom lagt ett bud. 
 
Hur som haver... jag är ÖVERTYGAD om att vår lägenhet kommer att säljas till vad vi är villiga att släppa den för. Det finns verkligen ingenting att anmärka på den här bostaden... allt är i toppskick och ingenting är mer än lite drygt 1 år gammalt. 
 
Igår hängde vi med Alexander och Malena. Helt spontant... precis så som vi gillar det! 
 
 
 
Vi åt lunch ihop, pratade, busade med killarna och bara hade det gott! Så tacksam för att ha funnit en sån fin vän som Malena! 
 
 
 
Vår lilla klätterapa tar sig fram överallt här hemma nu. Han är för go ♥
 
Sebbe for nyligen iväg på grabbresa till Budapest och kommer hem på söndag igen. Jag och Lennox har pappafritt här hemma. Vemodigt och tomt - men kul för Sebbe att få komma iväg från familjelivet ett par dagar och bara hänga med sina grabbar, dricka öl och ha kul! 
 
Lennox har börjat äta gröt och riktig mat vid alla stora mål om dagarna nu. Han tuttar bara lite mellis emellanåt och på nätterna... Yes, den här urdåliga (jag känner mig faktiskt så emellanåt!) mamman har inte kunnat trolla bort det där tuttandet på nätterna. Jag känner mig inte stark enough att göra det! Att han får tutta på mig på nätterna är det som funkar för att vi skall få sova om nätterna. Att jag blir urlakad på energi, får ryggskott osv på köpet - det är priset man får betala för lite sömn ;) 
 
Vår lilla kille är VÄLDIGT SNÄLL... men också VÄLDIGT BESTÄMD. Han har en envishet i sig som räcker och blir över. Får han inte sin tutte på nätterna blir det ett ramaskri. Och det handlar INTE om att han är hungrig - han somnar 30 sekunder efter att han fått tutten. And on and on and on. 
 
Jaja, nog om det :) Vi har bokat upp lite roliga saker att göra i helgen. Jag kommer att få hålla efter ordentligt här hemma eftersom vi har visning på lägenheten igen på söndag. 
 
Ha en fin dag! ♥