Överraskning och på flyget

Hallå där!

Just nu sitter vi på flyget ner till Frankrike. Grymt med Wi-fi när man flyger med Norweigan!! Jag är en trött Nicole idag. Kom i säng sent igår och va lite smått stressad när vi gick och la oss så jag hade svårt att somna och varva ner! Lennox har bökat med mig hela natten. Vi skedar ihop han och jag. Allt som oftast går det bra numera men i natt har han vaknat till ett par gånger. Resfeber kanske? ;)

Ett par timmars packtid byttes ut mot spa och kvalitetstid med god vän! Strax efter att Sebbe kom hem från jobbet knackade det på dörren och in kom fina Anna som tjuvade med mig på spa.

Vi njöt, åt gott och pratade! Tjejsnack - finns det nåt bättre? :))

Efter detta var det bara hem och packa igen! Jag kan bli så uppstressad när jag ska iväg... Rädd att glömma något hemma hehe! Ungefär som att man ska resa bort till öknen utan möjlighet att köpa det man saknar ;)

Lennox har sovit hela resan i princip! Innan han somnade charmade han flygvärdinnan så hit bjuds det på gratis kaffe och vatten just nu ;)

Vi landar inom ca 35 minuter! Då ska vi hämta vår hyrbil och ta oss upp till lägenheten i Monaco...

Vi har wi-fi i lägenheten så någon dag hoppas jag på hinna med en uppdatering!

Allt gott!