Feberfrossa

Hej min vän!
 
Nedbäddad under två filtar ligger jag i soffan och mår skit - rent ut sagt! Igår på eftermiddagen började jag känna mig lite småhängig och lagom till kvällen fick jag hög feber och ont i halsen. Jag hade sån feberfrossa så jag skakade i kroppen! Låg med kläder, duntäcke och min fleecemorgonrock på mig när jag skulle sova! 
 
Jag antar att den här sjukdomsvintern håller i sig lite till. Lagom till jag kvicknat till igen lär väl någon av killarna drabbas här hemma. Som i ett ekorrhjul. 
 
 
Fina älsklingskillar. Någon romantisk alla ♥ dag middag eller liknande blir det inte här hemma idag hehe. Här har vi kört allt vad enkelhet kallas... Sebbe är uppe och nattar Lennox och så snart han kommer ner blir det middag framför tvn. Tidig sänggång blir det för min del i hopp om att må bättre imorgon! Så ledsamt det här. Jag får ju lite lätt panik av att vara sängliggandes :)) Det tär på psyket att inte kunna vara delaktig här hemma. 
 
Ha en fin <3 dag!
All kärlek