Friiberghs Herrgård

Hej där!
 
Det är en fullt relaxad Nicole som knappar på tangenterna. Sitter belägen i en skön säng någonstans i Uppsala Län på en herrgård vid namn "Friibergs Herrgård" tillsammans med min syster Saga. Som sig bör har det varit gasen i botten det här veckan! Möbelmässa, fest på jobbet, skrivit kontrakt på lägenheten.... 
 
 
Det är så himla skönt att vara av med den nu! Nu är det liksom klart. Färdigt. Kaputt. Nu bor vi i huset och behöver inte längre åka tillbaka till lägenheten något mer. 
 
 
Hallen är klar nu och vi är SÅ nöjda. Maze Interior har så sjukt fina hängare och skohyllor så jag blir alldeles galen. Färgen vi målade är rester från vårt sovrum - lite tråkigt men väääldigt praktiskt ;) 
 
 
 
 
Övre planet börjar också se ut som ett hem nu! Inga mer kartonger eller liknande som fyller golven. 
 
Lennox har fått upp en stringhylla i sitt rum. Ska bli kul att få en helhet på hans rum snart! 
 
Så till nuet! Tiden ihop med den här tjejen... Vi kom hit vid 15-tiden idag och välkomnades med en mysig afternoon-tea buffe.
 
 
Vårt rum ligger helt magiskt fint intill en sjö som för stunden är istäckt. Här ska vi tillbringa natten ihop och ikväll ska vi äta en 3-rätters middag följt av riktigt fredagsmys på rummet med film och MASSA godis :) Känns så märkligt att vara barnfri samtidigt som jag njuter varje sekund av att bara få rå om världens bästa Saga. 
 
Vi har varit nere i relaxavdelningen och bubblat bubbelpool i nästan en timme. Inomhuspoolen hade en temperatur på 18 grader så den sket vi i ;) 
 
Som möbelnasare så går jag omkring och insupar alla fina möbler dom har här. Dom har flera stycken SOLFJÄDERN-stolar i orginal... Så fina!
 
 
Skymningen har lagt sig, Saga står i duschen och jag sitter här och knaprar chips. Något jag kommer ångra sen när jag ska gå och lägga mig... chips i sängen går under regeln "big-no-no"...
 
 
 
 
Snart ska vi fixa i ordning oss för middag! 
 
Hoppas du har en härlig fredag!
 
All kärlek