Spontanitet och kusinmys

Godkväll!
 
La mig precis i sängen och ska snart sova. Eller det sistnämnda får vi se hur det blir med det! I natt var vi vakna större delen av natten med Lennox som av någon anledning inte kom till ro. Han har sovit bökigt nu de senaste nätterna! Min chansning är att det är nya tänder på gång så jag gissar att natten blir lite highchaparall i natt med. Därför ska jag passa på att sova tidigt! 
 
Vi har haft en härlig dag! På morgonen kom Madelene och lilla Loui över på en kaffe efter att hon hade lämnat hennes dotter på förskolan. Gillar när det blir sådär spontant och harmoniskt! Ibland är det svårare att bestämma och boka in en tid att ses än att ringa ett telefonsamtal och höra hur landet ligger när man själv får en stund över. Ofta finns det alltid utrymme för en kaffe ♥
 
Vid lunchtid fick vi besök av min syster och Leo. Det var verkligen längesedan vi hängde tillsammans eftersom den ena sjukdomen avlöst den andra i båda hemmen. 
 
Det är en sådan ynnest att få se dessa två tillsammans. Familjen är viktig ♥
 
När syrran och Leo for hemåt kom Sebbe hem straxt därefter. Då satte jag mig i bilen och tog mig iväg på lite ärenden. Stina skulle kommit över på middag men dessvärre fastnade hon på jobbet! Vi har ganska otur med våra dejter :) Hoppas vi får till en träff snart! 
 
Imorgon är en stor dag eftersom Sebbe fyller 30 år! Det skall såklart firas i helgen. 
 
Allt gott!