Äntligen med radhus

Halloj!
 
The day is here. Vi är just nu radhusägare (OCH lägenhetsägare hehe) och är så förbaskat glada... När vi kom till huset idag efter att ha fått nycklarna osv så hade vi en outtalad tävling om vem som log bredast. Tävlingen slutade oavgjort! Det känns så in i bomben rätt och det kommer bli så fint när det är klart! 
 
Påväg till tillträdet tidigt imorse stannade vi till på Hornbach och köpte tillbehör för att förbereda målning! Vi hade beställt färg från "Byggfabriken" som skulle vara klar och färdigblandad imorgon fredag men vi fick sms redan sent i eftermiddags om att den var klar! Jabadabado sa jag och åkte och hämtade den. Imorgon blir det måla hela dagen för mig och Lennox. Sebbe har lite kundbesök osv han ska ut på, så han får bistå med hjälp i helgen istället. 
 
Färgen ärggrön blir det i vardagsrummet! 
 
Mellangrå i vårt sovrum
 
 
Och silvergrå i Lennox rum! 
 
Sen har vi kommit fram till att det blir målning av både hall och kök också! Färg är ännu oklart... Man får ta sakerna lite pö om pö. Jag har lite svårt med det dock och vill göra ALLT på en och samma gång... Det liksom spritter i mig och kliar i fingrarna när man ser en bild av hur man vill att det ska bli :) 
 
Ska försöka ta före och efter-bilder!! Du får givetvis följa med på alla förändringar både här och på min instagram (nicnorsinterior)... 
 
All kärlek!