Att ta sig samman

Hallå där! 
 
Det blev ett riktigt ordkräkeri i inlägget tidigare och det känns alltid skönt efter man fått vädra lite. Tack till er som skrivit så fina saker till mig... och mycket riktigt har ni rätt. Man blir nog en bättre medmänniska om man tar sig samman och också kan visa sig svag. Tack ♥
 
Helgen var läkande på alla sätt. Fredagen gick väl lite åt att brottas med nedstämdheten men både lördagen och söndagen var fantastiska. Fortfarande med samma känsla i kroppen men ändå vid betydligt bättre humör och mod. Sebbe gav mig sovmorgon både lördag och söndag - något som också berikade kroppen med massa ny energi. 
 
 
 
Vi var ju på Allards i fredags! Jag fick göra en egen dörrkrans och jag är nöjd även om det känns som att jag smackade på allt som kundes smackas på hehe... plåttrig. Jag kunde helt enkelt inte välja! 
 
Men den blir nog fin på vår kommande grind eller ytterdörr! 
 
 
I lördags var vi iväg hela familjen och storhandlade och Lennox gjorde debut med att sitta i kundvagnen. Något som var roligt och spännande mest hela tiden förutom till slutet! 
 
 
Till kvällen hade vi middagsgäster i form av Malena, Sebastian och Alexander. Vi kallar Sebborna för B1 och B2 hehe... En mycket trevlig och avslappnad kväll med god mat, dryck och energigivande sällskap. Tack för det!
 
 
Idag skulle egentligen en läkare kommit hit på hembesök! Men jag fick ett samtal imorse om att hen blivit sjuk så det har flyttats fram till på torsdag. Det var ju otur att jag hann boka av det jag egentligen skulle gjort i eftermiddag... jag skulle på möte på jobbet bland annat!
 
Imorgon ska jag äntligen få gå till frisören. Det var 3 månader sedan sist så det skall bli riktigt upplyftande och skönt! Dock skall jag gå till en ny frisör och det är alltid lite pirrigt. Ska inte göra någon gigantiskt förändring, bara färga utväxt och klippa till längderna. 
 
Ikväll får vi besök av Sebbes kusin som är hemma i Sverige. Hon och hennes sambo flyttade till USA tidigare i höst då han fått ett hockeyerbjudande därborta. Nu är hon hemma en sväng i Svedala och ville komma upp från Smålandet och hälsa på oss. Så trevligt! Hon blir kvar över natten och imorgon bitti ringer klockan vid sju (Lennox vaknar visserligen som en sol varje dag 6:45) för att titta på Lucia på tvn. Det är en tradition! Gofrukost och lucia. 
 
Hoppas du fått en bra start på veckan! För oss blir det här en vecka som vi längtat efter länge men som känts väldigt långt borta... och nu är den här. På torsdag får vi nycklarna till huset! Å vad spännande det ska bli... 
 
All kärlek!