Helg hela veckan

Godmorgon!
 
Är jag den enda som känner att det är fredag och måndag i stort sett hela tiden? Jag satte mig ner för att skriva ett inlägg i fredags men ser nu att jag glömde slutföra det och klicka på "publicera" hehe. Ibland dyker det upp något annat... typ han nedan på bilden :)
 
 
 
 
Bilderna ovan är från när vi var på G till sångstunden på öppna förskolan i torsdags. Lennox ÄLSKAR det och jag tycker det är så roligt att se honom krypa omkring där. Mitt i sångerna sitter han typ och skrattar och gör han inte det så stirrar han omkring med sin nyfikna blick. 
 
 
Vi skulle egentligen åkt till Nässjö efter att Sebbe slutat jobbet i fredags men vi sköt på färden till lördag morgon istället. Dagen tillbringades istället med Charlie och hans mamma Josefine :) Supertrevligt och roligt.
 
 
Fick hem lite byxor som jag fyndat i fredags med. Älskar den gruppen på FB!! Det här är i Lennox nästa storlek och "Trötta möss"- leggingsen har jag haft tur att få tag i varje storlek hittills :) 
 
Tidigt på lördag morgon packade vi in i bilen och åkte först in mot stan för att äta lite hotellfrukost på Clarion Sign där min mamma bodde över natten. 
Nu när pricktesterna visat negativt så känns det lite skönt att kunna ha med honom även i rum där det finns ägg, även om vi fortfarande har koll... Vi åt gott och Lennox smakade på mass gott! 
 
 
 
Det bästa som finns är att åka bil med en sovande onge... Eller när han är såhär glad ;) Han sov både på dit och hemresan.. 
 
 
Här har vi en kille som varit i centrum från den sekund vi kom till Nässjö. När vi åker ner vill vi passa på att träffa så många vi kan så schemat blir ganska fullspäckat :) Tror vi var på 3 olika ställen inom loppet av 3 timmar i söndags hehe :) 
 
På hemvägen stannade vi till i Linköping för att Sebbe skulle jobba. Då fick jag och Lennox hänga lite i ett köpcentrum och inte oss emot :) 
 
 
Här har vi en kille som njuter av att vara hemma. Vi stannade och åt middag hemma hos pappa igår!! När vi kom hem på kvällen tokdeckade Lennox och sov gott större delen av natten... nu ligger han precis som på bilden ovan och sover en tidig middagslur... När han vaknar ska vi klä på oss och ge oss iväg hem till Charlie och Josefine från mammagruppen. 
 
All kärlek!