Klyschig start

Hej fina du!

Ibland kan jag tycka det är så svårt att börja ett inlägg... Känns lite som att det blir samma visa varje gång! "Å nu är det söndag igen" ;) så håll i hatten nu när jag meddelar att vi haft en väldigt skön helg på alla sätt och vis. Dock blev vi lite strandsatta idag eftersom himlen öst ner snö hos oss idag! Marken är täckt av ett vitt täcke och det är inte jättepraktiskt när man fortfarande har sommardäck på bilen (Sebbe är ute i god tid som vanligt 😃)

Jag är så kär i den här mannen! Vi har våra stunder då vi för en sekund hatar varandra, men det är snabbt överblåst som oftast! Det finns ingen i världen som kompletterar mig så bra. Han är allt jag önskar och pappan till mitt barn! Tanken gör mig varm och så djupt lycklig.

Sedan Lennox kom har jag försökt att slå till på kläder i kommande storlek när jag hittat något till bra pris. Jag håller på att samla på mig lite inför nästa storlek nu och en del saker har jag hittat till riktigt bra priser... Kul att se att det växer! Barnkläder är verkligen ett roligt intresse och mindre kul lär det inte bli ju äldre gossen blir.

Ikväll fick vi besök av min gamla granne tillika vapendragare Fredde och hans Julia! Lennox var i himmelriket och så bortskämd med uppmärksamhet :)

Hur han mår? Faktiskt helt OK men jag hoppas att den förbannade förkylningsastman lägger sig lite snart. Och utslagen har hållt sig borta nu! Inga vattkoppor ännu heller :) men det sägs ju ta drygt 10-20 dagar! Blir väl perfekt lagom till jul ;)

Lennox är i en period nu då pappa är nr1 och det är så gulligt! Jag blir alldeles rörd när jag ser glädjen i hans ögon när han tittar på sin pappa! Pussas gör han ofta med :)

Nu är snart den här söndagen förbi! Så också helgen. Får vi nu en riktigt vintrig vecka här? Jag ska passa på att vara ute så mycket det går för jag tycker det är så mysigt med snö. Vinter ska vara VINTER. Kall och snöig :)

Ha en fin kväll!