Ett kaffebreak

Godmorgon! 
 
Med en kopp kaffe sitter jag för stunden i soffan och tar ett break. Lennox sover ute på baksidan i vagnen! Han brukar vanligtvis bara lägga sitt huvud på mitt bröst sittandes i soffan och somna men imorse ville han inte alls. Då tog vi istället en liten promenad ute på gården och vi hann knappt ut genom vår grind innan han sov! Plutt ♥
 
 
Han har sovit ganska oroligt i natt också och hans humör har förändrats ganska mycket de senaste dagarna! Han känns lite trotsig och småtjurig emellanåt och jag antar att det är en fas i utvecklingen! Det händer mycket i hans lilla kropp just nu. I natt var jag uppe med honom vid halv tre! Han verkade ha svårt att komma till ro så vi gick upp och åt lite gröt, böt blöja och gjorde ett nytt försök att somna. Vid fyra dunade han in och jag somnade nog med huvudet i luften påväg ned i kudden ;) 
 
Favoritmornar som dessa är när man inte har någon stress upp utan kan vara sådär måttligt segstartade. Lennox ska alltid pussas på morgonen! Han kryper fram och ger en rejält slemmig puss med halvöppen mun ;) Älskade unge! 
 
Idag sprack våra planer igen! Vi skulle träffat syrran och Leo men dom hade också haft en tuff natt, så vi sköt på dejten. ♥ Syster väntar förövrigt bebis nr 2 i magen - det har jag inte berättat om tidigare. Det är stort! Och häftigt. Att mina lillasyster ska bli tvåbarnsförälder ♥♥ Lycka! 
 
Nu ska jag klä på mig något anständigt och kolla mig i spegeln. Även fast det verkar bli en hemmadag så är det förbjudet att strosa omkring i pyjamas för min del. Det är en regel jag infört sedan vi flyttade hit hehe :) Jag kan annars gå och skrota, känna mig ofräsch och seg en hel dag men efter kl 10 så tycker jag det känns viktigt att fånga dagen. 
 
Ha en fin torsdag. Snart är det helg igen och vi skulle egentligen åkt till Nässjö imorgon! Dom planerna ser dock ut att spricka dom med. Sebbe skulle ha sin årliga träff med "herrklubben" men deras planer gick i krasch. Allt den här veckan verkar skjutas upp hehe :) Vi beslutade oss därför att bli kvar hemma istället! Ta en lugn helg på hemmaplan - det är vi i behov av just nu! 
 
All kärlek!