Färgglada söndag

Hallå där! 


Lennox sover gott i sin säng och jag satte mig nyss för att vila en sväng innan vi får besök! Pappa kom hit spontant på förmiddagen... Han stod utanför och knackade på mitt i lunchen :) en kopp kaffe och lite bus med Lennox ville han ha! 

Sebbe är inne i stan och jobbar lite. Han ska åka till Luleå ett par dagar nu i veckan! Jag passade på att sysselsätta mig med lite odling under tiden karln är borta och Lennox sover :) sår gräslök, persilja och tar tillvara på lite sticklingar av elefantöra! 

Jag behöver sol. Känner mig så blek och trött! Önskar lite färg på kroppen och en liten fräken på näsan. Ska äntligen få gå till frisören om någon vecka. Har liksom inte kommit mig för tidigare, men vill liva upp mig lite innan jag börjar jobba den 28:e. Då tar Sebbe över stafettpinnen två dagar i veckan! 



Havregrynsgröt med sked varvat med händerna ;) knappt kladdigt! 

Lennox var så go imorse! Hand mockasiner låg på golvet och han försökte trä över ena på foten... Så medveten om att dom skulle på fötterna.