Nystart

Hallådär! 
 
Jag tycker det är skönt med måndagar. Jag får alltid ny energi då på något sätt. Man är liksom lite nytankad på energi efter helgen! Och sen kan man blicka framåt på vad veckans kommande dagar har att erbjuda. 
 
Idag fick vi besök av Josefine och Charlie från min tidigare mammagrupp i Sumpan. Det är roligt när man håller kontakten tycker jag trots att man flyttar. Det krävs kanske lite mer planering men det funkar ofta lika bra!
 
 
 
Jag känner mig pepp på att ta mig an våning 3 nu. Det är ett bortglömt plan hos oss hehe. Det är ofta dit upp vi stuvar upp saker "så länge" och där vi hänger tvätt och skapar kaos. Men snart börjar jag jobba och då vill jag ha en liten plan på hur vi ska göra vårt hemmakontor... Måste ta tag i att måtta lite för att skissa upp en idé. Jag älskar ju Strings hyllsystem och skulle inte ha något emot att ha det ovanför vårt skrivbord som vi skall bygga på bockar. Men vore ju roligt med ett par andra hyllor också såklart även om String alltid går hem. 
 
Gästrummet är också ett litet ihopplock av det mesta just nu. Väldigt grått och inte jättekeligt rum. Men det kommer!
 
 
 
 
 
 
Vardagsrummet känns som att det tar sig. Min inspiration har stannat av på något sätt. Inga tankar och idéer kvar där för tillfället. 
 
Vi ser fram emot veckans planer! Imorgon skulle vi ÄNTLIGEN ha träffat Lennox brudar Mira och Meja efter typ 3 månader ifrån varandra. Men tyvärr verkar planerna fallera även där pga sjukdomar... Förbannade baskilusker alltså! På onsdag har vi dejt med Malena och Alexander och på torsdag tar vi en tur till moster och kusinen i Gnesta. 
 
Vädret bjuder till idag. Solen gör en pigg och får en att må bra. Vi har ännu inte varit utanför dörren idag men så snart Lennox vaknat från sin eftermiddagsvila så klär vi på oss och går ut. Lite gunga tror jag inte att han har något emot. Att gunga ligger på topp 3 av roliga saker i världen enligt Lennox! 
 
Ha en fin måndag och en bra start på veckan!