Övernattning, bus och massa kärlek

Hej du sköna lördag!
 
Sebbe och Lennox är uppe i lillemans rum och leker. Jag sitter på nedre planet och dricker kaffe och tänkte det var på tiden att skriva lite till dig. På få dygn har det ju hänt så mycket! Vi har hunnit träffa Sara och Mira som nu ÄNTLIGEN kommit hem från deras långresa i Thailand. Det händer så mycket på barnen när man inte hunnit träffats på 2,5 månad. Kärt återseende, helt klart. Vi hade så mycket att prata om så jag tänkte inte en sekund på att fota. 
 
Kamran åkte istället fram när dom åkt hem. Här sitter Lennox i den stooooora fåtöljen och inväntar pappa som straxt skulle komma hem från jobbet. 
 
 
 
 
På kvällen i torsdags packade vi spontant en övernattningsväska och åkte till Gnesta. Vi sov över hos min syster och Leo. Emil var iväg på jobbresa och vi tänkte det kunde vara mysigt för kidsen att hänga. Så trevligt var det och Sebbe kunde jobba och göra kundbesök i krokarna. 
 
Lennox somnade i bilen (17.20) påväg hem till dom och sen var han vaken till 22 innan han somnade ;) Ibland blir det som det blir... hehe. Mys i soffan med moster blev det ♥
 
 
 
Så viktig tid ihop. Två stjärnor som fyller ens hjärta med så mycket kärlek! Jag blir så varm av tanken av hur kul dom kommer ha i framtiden. 
 
 
Vi åkte hem efter middagen igår. Mamma, Bengt och Melvin kom över eftersom dom skulle ta över stafettpinnen och sova kvar hos syrran. Lennox toksomnade i bilen påväg hem efter allt bus och stoj. Så lycklig kille! Imorse blev det bad efter frukosten... 
 
Vi ska snart ta oss in till stan på lite äventyr! Solen skiner och vårkänslorna spritter i kroppen... 
 
 
 
 
 
 
När Lennox sov sin förmiddagslur passade jag på att vårstäda lite snabbt. Dammsög alla 3 planen, tog lister och dammade fönsterbrädor osv. Öppnade till och med dörrarna för lite genomdrag! Luften ute kändes väldigt kall fortfarande men jag gissar att det blir varmare nu under dagen... 
 
Lite blåbärssmoothie blev det till mellis och nu ska vi snart äta lunch innan vi åker inåt stan som sagt. 
 
Ha en härlig lördag! Jag ser fram emot en härlig, lugn och skön kväll hemma med mellofinal och lite god mat. 
 
Kärlek