Trots och PMS

Hallå där! 
 
Hoppas allt är väl med dig! Här mås det gott om man bortser från lite 1-års trots och PMS hehe. Lennox är stundtals väldigt tjurig, vrång och gnällig just nu. Fick någon flash på telefonen för någon dag sedan om att det är en ny fas nu. "Ert barn kan upplevas extra känsligt..." Det må vara mycket som händer i den här lilla kroppen just nu! Samtidigt som jag är nära på att lägga ut honom på en blocketannons emellanåt så är det så roligt att se hur mycket saker det händer nu. Mycket nya upptäckter och utvecklingen går i rasande takt. 
 
Han är så förbannat älskvärd och underbar trots att han retar gallfeber på mig ibland. ♥ Hur någon som gnäller, rycker en i benen, klänger, slår, kastar sig bakåt kan vara så förbenat söt. 
 
 
Igår packade jag en väska till mig och Lennox för att sedan ta bilen till Gnesta igen. Vi sov över till idag!
 
Dom här två stjärnorna alltså. Gode gud så jag älskar dom båda! Leo är i en sådan fantastisk ålder just nu. Liten fast ändå stor. ♥ Så fin på alla sätt. 
 
 
Mina sticklingar! Hoppas dom reder sig. Detsamma med örterna som står i ett soligt fönster! Jag är rädd att jag kanske satte fröna för långt ned i jorden hehe... Men vi märker! Nog måste man vara nybörjare någongång. 
 
Passade på att åka hem på förmiddagen innan lunch när Lennox ändå skulle sova. Malena och Alexander kom över på lunch och lite playdejt. Lekparkshäng hann vi med också! Det är skönt att komma ut och ta luft även om vädret inte är på topp... 
 
Fast nu sägs det ju att vädret skall bli soligt och varmt från och med imorgon. 10 grader och sol ryktas det om imorgon - efterlängtat!!! 
 
Jag ligger redan i sängen och ska försöka somna i god tid. Har varit så väldans trött och låg idag. Mina lingonveckor har nått helt nya nivåer sedan Lennox kom... Smärtsamma och väldans PMSiga hehe. Idag har jag gått omkring med känslan i kroppen som om någon dött ungefär. På eftermiddagen började jag gråta samtidigt som Lennox låg på mitt bröst och sov en stund. Av vilken anledning? Ingen ;) Men ibland behöver man tömma tårkanalerna känns det som. Efteråt var jag som nyförlöst och det mesta kändes bra igen. Som att jag bara behövde ömsa lite skinn... Så snart Lennox vaknat igen var tårarna torkade och vi lekte, skrattade och busade i 2 timmar innan han gick och la sig. Eller gick och gick... gosade sig till sängs :) Vi sätter oss alltid på pallen i hans rum varpå han lägger sig på mitt bröst, ligger och pillar och drar i mina läppar (läppfetish) och somnar in. Sen lägger jag ned honom i sängen. 
 
Men i natt står Lennox säng nere vid vår sängkant! Jag var tvungen att lyfta in den hit för jag glömde nämligen ena delen till babyvakten i Gnesta. Han får sova här i vårt sovrum i natt så jag hör honom ifall han vaknar. I vanliga fall sover han i sitt eget rum med kopplad babyvakt in till oss. 
 
Ha en riktigt skön tisdagkväll. I mitt huvud känns det som att klockan är 03 på natten men den slog just 20.00... ;) Märkligt det där. 
 
All kärlek