Utelek och promenad

Underbara dag! Underbara väder. Lennox sov nästan 2 timmar utomhus idag. Får han för lite sömn på dagen blir han så medtaget tjurig. Han behöver liksom sin skönhetssömn för att vara med i matchen :) Tyvärr är det ju svårt att styra hur länge han väljer att sova. 
 
Nu ligger han uppe i sin säng och sover sin eftermiddagslur. Den brukar vanligtvis vara omkring 1,5-2 timmar men vi får väl se hur det blir idag eftersom förmiddagssömnen blev så lång. 
 
Efter lunch gav vi oss ut! Det är ju sånt gott väder ute idag med solen som skiner och sprider både värme och glädje. Jag blir alltid glad av solen! Lennox verkar vara likadan. 
 
 
 
 
 
Efter lite bus med gåvagnen ute på gården, åkte L ner i vagnen på en promenad. Vi gick i drygt 30 minuter och han sitter numera i vagnen och säger "tttaa", "iiita" och pekar lite gulligt med pekfingret. Jag älskar att få vara delaktig när han upptäcker världen! Lastbilar, bussar och bilar är roligt att titta på. 
 
Jag dricker just nu dagens andra kopp kaffe och ska snart titta mig lite i spegeln. Så långt har jag inte kommit idag :) Kläder har jag på mig hehe, men ingen färg i fejan. För färg i fejan MÅSTE jag ha såhär års! Jag är blek, torr och allmänt grå... Och snart kommer tiden och perioden på året när man byter detta mot lite fräknar och rödlätta kinder. ♥
 
Ikväll ska vi bort på middag hem till våra tullingebundisar - Madde och Patrik. Vi hade en oplanerad kväll, precis som dom. Så då kör vi lite middag ihop - trevligt!!