Att få livet att flyta

Godmorgon! 
 
Jag är ganska dagvild i huvudet den här veckan. Lever en dag i förskott och tror att det är torsdag idag fast det bara är onsdag. Mötena har liksom kastats omkull lite när man tror att man planerar för dagens möten men som i själva verket inte är förrän imorgon. 
 
 
 
Har jag sagt att vi har relativt nyinflyttade grannar? En jättetrevlig barnfamilj med en pojk som är ganska precis 1 år äldre än Lennox. Igår bokade vi in en lekdejt efter hämtning på förskola och middag! L var helt slut efter första dagen på föris på länge men tyckte det var så kul att leka med grannkompisen. 
 
Inte så illa när man får låna hans eldrivna bil och köra runt med ute på gården. Så himla goa ihop och vi är verkligen glada att ha fått ett par grannar med barn i Lennox ålder. Dom andra barnen i området är i regel lite äldre! 
 
Ikväll är det SISTA gången på crossfitkursen som jag och Madde kör. Vemodigt! Väldigt vemodigt. Det innebär att vi efter idag måste hitta nya dagar och tider där vi får in en rutin för detta. Dessutom blir det ingen barnlek längre utan tajm att hoppa in på ordinarie pass. Måste verkligen säga att de coacher vi haft under den här kursen varit bra, tydliga och väldigt pedagogiska. Trots att jag har kört CF tidigare så är jag inte alls stöpt i samma form längre vilket gör att man behöver stöttning i vissa tekniska delar för att hitta rätt! Framförallt när styrkan är så obefintlig. 
 
Vi ska fortsätta med crossfiten med en "prova-på-månad" till förmånligt pris och har pratat lite löst om att vi ska köra på mornarna kl 05.00 innan jobbet 2-3 dagar i veckan. Våra killar hoppar nämligen på nästa nybörjarkurs tillsammans som börjar om någon vecka och då kommer dom bli borta mån & ons-kvällar i 4 veckor. Jag har ju provat ett morgonpass förut och man är väääääldigt sömndrucken när klockan ringer 4.30. Men... när man är hemma igen vid 6.00 och hoppar in i duschen är morgonen så att säga pretty much KICKSTARTAD. Jag hoppas att man kommer mäkta med dessa tidiga mornar för det skulle verkligen få livet att flyta!
 
Dags å jobba! 
Ha en fin torsdag... nej, onsdag var det visst ja!