Sjukstugan håller i

 
Sjukstugan fortlöper och verkar inte vilja ge med sig. Det här hjärtegrynet är inte alls på topp så även idag har vi varit hemma. Han känns pigg emellanåt men så kommer det en dipp där han kan somna ståendes. Han har utöver förkylningen nu också börjat hosta...
 
Lennox ville INTE äta middag idag och somnade efter att ha gått från matbordet vid 16.30 redan. Så jag laddar för en riktigt festlig natt :) Jaja, jag tänker att han ju säkerligen behöver sova eftersom han inte gick att hålla vaken! Är man sjuk så är man... 
 
 
 
Imorgon får vi gäster! Sebbes syster och hans mamma kommer upp och gästrummet står som tidigare nämnt redo. Gästrummet är nog ett utav de mest vackra rummen här hemma med dess takhöjd. Dock är det väldigt vitt så jag skulle nog inte ha något emot att få lite färg på väggarna där. Tänk vad mycket man vill göra! Hela tiden. Dygnet runt skulle jag kunna flytta omkring saker och puffa kuddar ;) 
 
 
 
Hade inte klockan varit halv sju på kvällskvisten hade jag också krypit till korgs. Men jag ska nog slå slag i saken och öppna jobbmailen och få lite sånt to-do gjort! 
 
All kärlek!