Tiden är en dyrbar gåva

Hej fina!
 
Här flyger dagarna fram som att man går omkring med tjugo jetmotorer bakpå ryggen. Ibland vill jag bara pausa tiden och leva här och nu. Jag önskar jag kunde stanna bilden av allt fint som finns omkring för att hinna uppskatta och njuta sådär riktigt ordentligt av allt. Tiden är en dyrbar gåva ♥
 
Sedan sist har det hänt massor av härliga saker och det mesta har jag i vanlig ordning lyckats fånga på bild... även om det är mestadels mat och dryck - here it comes... :)  
 
Lunch med fina Carro ♥
 
 
Frisörbesök hos bästa Emelie! 
 
Allsångsmys hemma med Suzanne och Sigge ♥
 
Middag på ill tempo på söder tillsammans med goa Elin (tack för middagen!!)
 
Vi avslutade med ett besök på "och himlen därtill"
 
I fredags tog jag tåget ner till Småland för trevligt häng och mysigt sällskap. Bilden är från lördagens middag i Jönköping! 
 
I söndags bilade vi upp till Sthlm och jag tog en semesterdag på måndagen. En dag som bland annat spenderades med fotbollsgolf tillsammans med trollungarna. Så mycket glädje och tokerier ni bidrar med ♥
 
 
 
Middag på Thaibåten i måndagskväll
 
 
 
Igår provade vi "The Public" i Sumpan och det var lika trevligt som det gått rykten om! Så mysig restaurang och trevlig inredning.. Sällskapet gjorde det också ännu trevligare! 
 
På fredag går jag äntligen på semester och jag verkligen toklängtar efter ledighet och att kunna hitta på massa spontana äventyr. Om jag bara kunde få önska lite sol och värme så har jag sedan ingenting att anmärka på! 
 
Hoppas allt är väl med dig!
Kärlek