Seize the day

Hej fina!
 
Dagarna springer iväg och det innebär att sommaren närmar sig ännu mer. Igår hade jag en helt fantastisk dag som får gå till historien till bredden fylld med kärlek. Efter en skön sovmorgon och en stabil frukost gick jag upp och besökte gymmet. Platsen jag inte sett eller besökt på drygt en vecka ;) 
 
Har precis hämtat ut ett nytt EA-armband då jag slitit ut ett annat med hälsan
 
Ibland är det så att kroppen behöver vila och återhämta sig! Jag ser på mitt liv med andra ögon idag mot vad jag gjort tidigare. Jag är tacksam och nöjd över den person jag är! Jag är inte superatletisk och tar inte 100 kg i bänkpress - men jag trivs med min kropp och behöver inte pressa mig själv till en nivå där det går för långt. Det är viktigt tycker jag! Att stanna upp och se på sig själv med vänliga ögon. Vi är alla unika och duger precis så som vi är ♥ En inre och yttre trygghet! Att sätta upp mål för sig själv är viktigt och något alla på ett eller annat sätt bör göra, men målen skall vara hälsosamma och hållbara i längden. En livsstil som återspeglar sig själv i allt man gör. 
 
Lite energi på morgonkvisten. FitLines morgondrink! 
 
Efter träningen var det dags för kalas och födelsedagsfirande av den snygga, blivande mamman Madelene ♥
Skönt att solen hittade tillbaka även om det blåste kyligt. 
 
Eftersom dom för stunden är två i en och samma kropp måste ju även lilla bebis få en födelsedagspresent ;) Ett gulligt hårband och en somrig klänning fick bebis medan Madelene fick ett läppstift och ett Gellack som hon önskat sig. 
 
På kvällen blev det en spontan träff med gulliga Anna som under dagen skickade ett sms och frågade om jag var sugen på en drink i stan. Och eftersom jag valt att ta dagarna som de kommer den här helgen kunde jag inte motstå den idén. Seize the day! Väl hemkommen från kalas och diverse råkade jag tappa en spegel i golvet. 7 års olycka here I come! 
 
 
"En drink på stan" blev en flaska rosévin och somriga mojitos till oss tjejer. 
 
Idag får klädseln gå till historien som ett äkta white-trash-material ;) Är egentligen ledig idag men har varit inne på jobbet och hjälpt till med en akut grej. Jag skrattade lite åt mig själv när jag åkte in till kontoret i mjukiskläder och lockigt hår... Tur jag var ensam!
 
Ikväll blir det att rensa garderob, äta god mat och hyra film! Livet. 
 
Kärlek ♥