Flaggan i topp x2

Hej hopp!
 
Att arbetsdagar går snabbt går inte att jämföra med hastigheten på lediga dagar! Känns nyss som att det var fredag och att jag äntligen skulle få gå på lite ledighet. Men så var det måndag igen... 
 
Jag åkte hem direkt efter jobbet och mötte upp min fina man för att efter lite dusch och fix ta oss vidare till Vaxholm på studentfirande. 
 
 
 
 
 
Vi möttes av en sån vacker och fin student när vi kom :) 
 
Och i vanlig ordning hos vaxholmsfamiljen möts man av gudomlig mat, värme och kärlek!
 
Jag som tränat och varit duktig i veckan fuskade faktiskt och åt av dessa goooooda kakor.
7-sorters-hallelulja-moments.
 
 
 
När vi vaknade i lördags gav vi oss iväg på ett besök till Sveriges (och Stockholms) första fullfjädrade ekologiska matbutik. 
 
Jag som kan bli lite lätt extas när jag går in i bra matvarubutiker fick mig en ordentlig omfamning av denna...
Tänk att få gå i en butik där allt enbart är ekologiskt, fritt från tillsatser och veta att vad du än handlar så är det bra! 
 
Schysst och kunnig personal dessutom.
 
Sen var det dags att fira Sveriges dag. Med flaggan i topp gjorde vi som så många andra och tog med oss picknick till golfängarna där det blev lite dagsparty på hög nivå.
 
Det var verkligen svintrevligt! 
Från golfängarna till barmenyn på The Public innan vi gick hem och slaggade!
 
Igår gjorde vi inte så mycket mer än att provköra bilar och tvätta! Skön dag, helt klart... 
 
Hoppas du haft en fin helg!!