Bitande kyla, luciatåg och tillgång till hus

Godmorgon min vän!
 
Det är ett riktigt vinterland hos oss. I måndags efter lunchen gick jag och Lennox ut till lekparken. Det var sådär bitande kallt så kinderna blev rosiga på oss båda. Gick förvånandsvärt bra att åka vagnen, han skrek inte en sekund (kors i taket!). Nya vagnen bör komma den här eller nästa vecka :) 
 
 
Att gunga är roligt! Vi tog ganska mycket fart den här gången och det kittlades i magen ;) 
 
Frisörbesöket gick bra igår. Det var så skönt att få bli lite ompysslad och trots att jag var hos en ny frisör så kändes det jättebra hela tiden. Har tyvärr ingen efterbild men får se till att ordna någon! Till kvällen for vi till Haninge för att fira Wilma som fyllde 16 år... Det har inte varit några luciatåg på ett par år men nu kan man säga att det är en ny generation :) 
 
 
 
Sebbe fick kramar och mys från Leo ♥
 
Jag fick inga kramar men TOG några ;) 
 
 
Gullebullen! 
 
 
 
Idag skulle jag och Lennox egentligen träffat Josefine och Charlie från mammagruppen men vi var tvungna att ställa in tyvärr. Jag har fått ont i halsen över natten och känner att jag håller på att bli sjuk! Det hoppas jag verkligen inte eftersom vi får tillgång till vårt hus imorgon och helgen ska gå åt att fixa/måla... :) 
 
Det är helt galet att vi får nycklarna imorgon! Det ska bli så sjukt kul... Ofattbart! 
 
Ha en riktigt fin dag!
All kärlek