Ett bra team!

Godmorgon!
 
Härliga söndag. Efter 5 ganska jobbiga nätter känner jag mig nästan pigg efter en natt där lilleman bara vaknat 5-6 ggr. Lennox framtänder har fortfarande inte spruckit igenom tandköttet utan ligger där bakom och gnager. En gång i halvtimmen har varit en regel här hemma de senaste nätterna! Man har ridit lite på vågen av lycka av att vi fått huset. Det har gjort att man ändå känt sig pigg och glad! 
 
Igår lämnade vi Lennox hemma hos pappa. Påväg dit hämtade vi upp min syster som bistod fantastisk hjälp av att underhålla och passa Lennox medan vi fick måla, spackla och fixa i huset i lugn och ro. Vi hann med en andra målning av vardagsrummet, maskera både vårt och Lennox sovrum samt måla en omgång i vårt sovrum. 
 
 
Jag tog före-bilder på vardagsrummet men glömde det på det här :( Måste komma ihåg att ta det idag innan vi ger oss an Lennox rum! Vi är ett väldigt bra team när det kommer till det här... jag är arbetsledare och Sebbe går på lärlingspeng ;) skämt å sido! 
 
Nu har Sebbe precis kommit hem från sin morgonhockey! Dags att packa in oss i bilen och åka iväg. 
 
Hoppas du haft en fin helg! 
All kärlek