Produktivitet, spontanare och hall

Hallå min vän!
 
Sitter i soffan och hämtar andan efter en minst sagt PRODUKTIV helg! Vi har hunnit med att måla 3 ggr i vardagsrummet, 2 ggr i vårt sovrum och 1 ggr i Lennox rum :) Och sen på det har vi hunnit med att ta emot massa nyfikna vänner och bekanta som vill se huset. 
 
Jag och Lennox har varit inne i stan idag eftersom jag hade möte med min chef på jobbet imorse vid tio. Påväg hem hamnade vi spontant på sångstund på öppna förskolan i Solna där Malena och Alexander befann sig. En VÄLDIGT bra sångstund med mycket rytmik. Lennox var high on life! Han somnade lätt som en fjäder i bilen påväg hem sedan och sover än. 
 
Vi ska tillbaka till huset i Tullinge så snart Sebbe kommit hem från jobbet! Vi måste hinna med en omgång till i vårt sovrum respektive en omgång till i Lennox rum innan vi åker ner till Småland inför jul. 
 
 
Jag tror att jag har kommit på en ny lösning till vår hall. Först var planen att vi skulle ha en stängd förvaring iform av något hyllsystem med skjutdörrar men vi har kommit fram till att vi inte kommer börja med det när det finns annat i huset vi vill göra först. Därför kommer vi bara investera i någon hatt- och skohylla och eventuellt några krokar. Då är jag lite smått försälskad i MAZE Interior... Ovan system tycker jag om jättemycket! Fast i vitt - såklart ;) Det blir nog en sådan hatthylla, två skohyllor och två krokar likt på bild. Och sedan får "trädet" som vi har befintligt idag hänga på motsatt vägg precis intill dörren. En sådan där praktisk hängare som sväljer mycket avhängninge men som inte tar någon plats. 
 
 
Nu ska jag passa på att komma ner lite i varv. Jag stressar upp mig själv på tok för mycket i onödan! Vet inte riktigt vad jag stressar till hehe.... 
 
All kärlek!