En familjehelg på alla sätt!

Hej fina du!
 
Dagarna bara springer iväg och jag var tvungen att gå in och titta vart det var jag slutade senast! Hade nästan glömt bort att jag varit hos frisören :) Den enda "efterbilden" jag har är den nedan... blev något ljusare i barret än innan. Hon la lite slingor för att liva upp det lite! Imponerad över att salongen hade ammoniakfri färg! Dvs både miljövänligt och bra för håret!
 
Det kommer återigen bli en salig blandning av kvalitet och storlek på bilderna då jag varit extremt dålig på att fota med kameran. Mobilbilder blir så gryniga när jag för över dom på datorn! 
 
 
I torsdags förra veckan åkte vi ut till Bullandö där pappa och Suzanne har landställe. Var så längesedan jag var där! 
Vi tog en tur till Bullandö marina för att äta glass! 
 
 
 
 
Sen blev det lite kubb innan vi tog en tur till stranden för att bada! 
 
 
 
Lennox stannade hemma med morfar och Suzanne och när vi kom tillbaka såg det ut såhär! Han passade såklart på att lägga jordens ryggladdning när vi var borta ;) 
 
Påväg hem från landet så stannade vi till hos min gamla kollega Lena och hennes Thomas på deras ställe... Vi blev bortskämda med uppdukat bord och gott sällskap.
 
 
 
 
Dagen efter var det dags för en väldigt jobbig dag. En dag som jag befarat skulle bli tung och jobbig. Med en knut i magen och med en kropp lika tung som en klump sten. Tid för farväl av min bästa vän.... 
 
 
 
 
 
Jag kraschade totalt så snart jag satte min fot inne i salen och såg kistan och alla vackra blommor. Begravningen var så vacker och fin. Personlig och väldigt saklig om hur mormor var och levde sitt liv. Det blev en väldigt fin dag om än att man hade ont i huvudet kommande timmare pga av allt gråt. 
 
 
 
 
Till kvällen sedan var det dags att ladda om batterierna inför farmors 80-års fest. En överaskningsfest där i stort sett hela släkten på den sidan samlats. 
 
Vi tog en promenad ner till restaurangen från pappa... Sebbe och Emil tog bilarna ner :) 
 
Farmor blev så överaskad och glad! 80 år... det är stort!
 
 
 
 
 
 
Sen på lördagen var det dags för nästa firande! Syrran och Emil bjöd in till födelsedagsfirande! Mot Gnesta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I söndags så blev det en riktigt lugn dag. Saga och Felix kom över till oss... Eftersom vädret var så bra gick vi ner och spelade äventyrsminigolf här runt hörnet där vi bor. 
 
 
 
 
Igår hade vi ytterligare en lugn dag. Kidsen sov över och vi började dagen med att kolla på film! Det hade lovats regn... På kvällen var jag och Sebbe bjuda på middag hem till Stina och Matte men innan dess tog vi en tur till Mall of Scandinavia och shoppade och åt tapas innan vi körde hem Saga och Felix... 
 
Idag ska dagen gå åt att PACKA! Imorgon flyger vi till Spanien, äntligen :) Jag ska in till jobbet på ett möte en timme mitt på dagen... ikväll blir det läggdags tidigt minsann! Halv 04:30 inatt går bilen!
 
Kärlek!