På rymmen en hel dag!

Halloj! 
 
Lennox hade en betydligt roligare dag igår än den dessförinnan. Han var på strålande humör större delen av dagen och vi var tvungna att rymma hemifrån en stund på dagen för att dom håller på att göra om vägen och lägger fin gatusten precis utanför oss. Dom hade någon maskin som gjorde att hela huset skakade och dånade så vi tog en tur här i Sumpan ihop. 
 
Gjorde först ett försök med detta men det gick bara en liten stund ;)
 
 
Vi tog en liten shoppingtur i Signalfabriken där jag köpte lite nya sommarplagg till mig själv och Lennox fick sig en storshopping på leksaksaffären. Vi köpte bland annat en spegel som han kan ligga och titta på när han ligger på golvet, nya nappar (så vi har fler i behåll när vi åker iväg), en prasselbok i många coola färger, en ny nappflaska från TWISTSHAKE och en badring till Spanien som passar från 3 månaders bebisar! Ska bli spännande att prova :) 
 
På väg hemåt på eftermiddagen mötte vi upp pappa Sebbe på Waynes Coffee där Sebbe satte sig och jobbade och jag och Lennox chillade med en islatte och bara var... 
 
 
Sen gick vi aldrig hem igen utan vi köpte med oss picknickmat och gick till Marabouparken och hade det riktigt gott.
 
Lennox låg och sov en bra lång stund och sov också hela promenaden hem! Han är som en timer och har en tendens till att vakna samma sekund som vi ställer vagnen till ro innanför vår ytterdörr... 
 
Så mysig kväll! Välbehövligt både för kropp och själ.
 
Såhär såg det ut imorse medan jag passade på att göra frukost. Bästa underhållningen är väl ändå sig själv? ;) 
 
Nä, eftersom tvätthögen blev lidande av att vi var tvugna att rymma hemifrån igår så tyckte jag mig se den ligga kvar än idag..... Ikväll ska vi få hem en mäklare för att värdera lägenheten och lägga en liten plan för framtiden. Jag och Sebbe letar radhus och har som mål att hitta någon nyproduktion på ett ställe där vi kan tänka oss att bo. Då måste man ligga några steg i förväg med planering eftersom inflytt oftast inte sker förrän om ett år. Kanske bör passa på att städa lite också. 
 
Ha en fin dag i det härliga vädret! Egentligen vill jag bara släppa allt och fly till någon mysig strand. Men det får bli en annan dag :)
 
All kärlek!