Som en sagolik figur

Godmorgon!
 
Sitter med en kopp kaffe i soffan, inlindad i ett täcke, iklädd morgonrock, med håret i en knut. Solen skiner in genom fönstret och sprider återigen sin härliga energi. Slötittar på nyhetsmorgon och passar på att skriva till dig. 
 
 
Vilken vårdag vi hade igår. Sebbe for till GBG tiiiidigt på morgonen och jag vaknade till vid samma tid. Tog dock ett ganska skönt beslut om att inte kliva upp utan låg kvar i sängen med resultatet att jag somnade om en stund... även om jag halvslumrade så var det skönt. Jag sover som sagt rätt kasst just nu! Det är svårt att hitta sköna positioner och att ligga på rygg går det inte att göra längre. Bebis ligger då rakt på mina lungor och stora kroppspulsådern vilket gör att det känns som att jag håller på att kvävas hehe... 3,3-3,5 kg rakt på andningssystemet, jo jag tackar :) 
 
När jag vaknat till liv, ätit frukost och duschat tog jag bilen till Gnesta för ett besök hos mosters nr 1 älskling och hans mamma :)
 
Om du visste hur du får mosters hjärta att smälta när jag får sitta och titta på dig. 
 
 
Vi åt våfflor till lunch och tog oss ut i solen med en kopp kaffe för att inhalera D-vitamin och få en och annan fräken på nosen. 
 
 
Leo sov i vagnen och hade det gött!
 
När han vaknade så var han som ett frågetecken. Allt var så LJUST och han tittade på oss med den här minen...
 
... eftersom solen låg RAKT på våra ansiken och såg förmodligen ut som smärre spöken ;)  
 
Sen gick vi in och lekte igen
 
Hade SÅÅÅ önskat att han hade haft rätt finger med i den här bilden... Det hade nog blivit årets bild! :)))
 
Jag har nog 750 tusen bilder från gårdagen på detta charmtroll. Kan inte få nog! 
 
Påväg hem så hämtade jag Sebbe på Bromma Flygplats och med oss köpte vi pizza för att sedan dyka ner i soffan och glo på hockey. Djurgården torskade första matchen (bäst av 7)... bättre lycka nästa gång! 
 
Hade sammandragningar likt aldrig förr igår och 2-3 förvärkar sammanlagt. Idag knallar vi in i vecka 39 och det skall vi fira med en dag med absolut noll på agendan. Har sovit förhållandevis skönt i natt så jag känner mig faktiskt ganska utvilad och skön i kroppen. 
 
Ha en skön torsdag. In vankas det helg och den kommer att bli kanon känner jag! ♥
 
All kärlek