Uppiggande gråmus inom kort

Hej!
 
Börjar sakta men säkert hitta till det där igenkännande semesterlugnet i kroppen. Jobbet gör sig sällan påmint och jag är alldeles dagvild i huvudet. Dagarna känns som ett enda stort töcken :) Jag sysselsätter mig men passar också på att vila och ta det lugnt. Det är inte mycket som krävs för att tjuva mig på energi just nu! Att gå till affären (400 meter tur/retur) är som ett helt företag och resulterar i att jag måste slänga mig på soffan och ta en nap. 
 
Helgen har varit lugn och skön för min del. Sebbe for ju till Norrköping i fredags och jag har tankat energi på hemmaplan med att umgås med goa vänner. I fredags kom Stina hit efter jobbet och vi köpte hämtmat, glodde på hockey (stackarn blev tvingad, men är det slutspel så är det hihi) och snackade om allt mellan himmel och jord. I lördags var jag helt däckad, jag kom liksom aldrig igång ordentligt! Vilade större delen av dagen innan jag åkte hem till Madde och sötnosen Idelle på tjejmys.
 
Återigen blev det hämtmat och massa gött snack :) Så himla mysigt att kunna umågs med sina vänner på ett fullkomligt naturligt och opretentiöst sätt. Jag har kunnat bo i mina mjukisbyxor och Sebbes t-shirtar med ruffsigt hår och osminkad fasad. ♥
 
 
Igår kom mannen i huset hem igen och vi ägnade kvällen åt att pussas och kramas till vi båda stupade i säng tidigt. Jag har känt mig lite småhängig och detsamma med Sebbe som varit förkyld. Vi är ju rätt vana att vara ifrån varandra eftersom att Sebbe reser en hel del med sitt jobb osv. Vi har inga problem med det alls och vi blir alltid så otroligt tacksamma när vi får ses igen efter någon/några dagar ifrån varandra. Det är fint att sakna! Och nog så viktigt att få känna av.
 
Nu skall jag återigen hoppa i mina mjukisbyxor och en utav Sebbes t-shirtar (har gett upp hoppet om någon annan klädsel nu) och bege mig till frisören. Här skall gråmusen piggas upp en aning :) 
 
All kärlek