Att få tillbaka lusten

Hallå där! 
 
Den här helgen får 5 av 5 stjärnor. En helg som givit så mycket energi, fyllt hjärtat med så mycket kärlek och som varit härligt lugn på alla sätt. Varje steg vi tar nu om dagarna är så mycket lättare än de steg som tagits de senaste veckorna.
 
Jag har liksom lust till saker. Jag känner mig glad och har ork att ta tag i det jag skall göra! För er som fått den långa historien kring den här förbannade lägenhetsförsäljningen och dess kontakt med vår mäklarbyrå förstår. Ni som fått den korta versionen kan försöka sätta er in i veckor med konstant ovisshet och irritation kring att vi anlitat någon som skall sälja vår lägenhet, men där vi själva fick göra typ allt. Jag skrev på riktigt annonsen som legat uppe på hemnet själv... bara en sån sak. Men nu släpper vi det och fokuserar på energin som är tillbaka. 
 
December kommer bli en sån bra månad. Vi har så roliga saker inbokat och slutet på det här året/början på nästa toppas med att vi flyttar. 
 
Lennox var i himlen i lördags. Så bortskämd med uppmärksamhet och så också jag som fick äran att ligga på sofflocket en stund i lugn och ro. 
 
Pappa och Saga klädde ut Lennox. Det började med att dom klädde på han Pippi-kläder men saknade peruk så det blev en Pippi Uggla. En blanding av Pippi Långstrump och Magnus Uggla ;) 
 
Pappa var förövrigt lite sliten. Jordens sämsta alkoholsinne hehe... Han var på fest i fredags och det räcker med att han tittar på en öl så blir han bakis dagen efter. 
 
Sebbe var saknad av Lennox som sken upp som en sol när han kom hem. Den glädjen är svårslagen ♥ På morgonen igår for Sebbe och spelade lite hockeybockey och när han kom hem igen åkte vi till Sickla där vi skulle titta på ny vagn till Lennox. Det slutade med att vi slog till på en sån vagn som vi tänkt. Fast istället för blå så blev det en svart! 
 
 
Vi fick en skötväska på köpet och valde ovan! Ser ut som en datorväska fast med fack för blöjor ;) Gäller att inte ta fel sen när man ska börja jobba! 
 
Sen köpte vi även den här tallriken! Den går typ inte att rubba och L var i himlen när facken fylldes med lite smörgås och leverpastej att plocka med... dessvärre hamnade det mesta i knät eller på golvet men övning ger färdighet!
Måndag och ny vecka. Den här veckan har många roliga inbokningar och swosh kommer det säga så är vi snart i tomtens knä på julafton... 
 
Vi behöver inga leksaker här hemma. När tvättmaskinen är igång så hittar man Lennox på samma ställe gång på gång. Han kan stå och titta på hur den snurrar runt i flera minuter hehe... Och han tröttnar liksom inte utan står där och pratar med den som om den vore hans kompis! 
 
Nu ligger han och vilar förmiddagsnapen och jag ska ta mig en kopp kaffe och rensa lite bilder i kameran. Det är en sån sak som jag har lite ork till övers att göra nu :) 

Allt gott och massa kärlek!