Prickfest

Hej min vän!
 
Visst blir det mörkt snabbt på dagarna nu? Jag tycker att det känns som att klockan är 12 på natten när klockan bara är fyra på eftermiddagen :) Lika trött som det känner jag mig också. Här hemma är det prickfest iform av vattkoppor. Lennox blev smittad av Mira och det tog alltså lite drygt 14 dagar innan det bröt ut. Igår fick han sin första koppa och idag har han prickar lite varstans på hela kroppen. 
 
Han mår förhållandevis helt OK ändå. Något tröttare än vanligt men annars med samma fart och fläkt som han brukar. Dock har det ju inte brutit ut sådär rejält ännu så det kan ju vända. 
 
Barnkläder..... det är en rolig hobby tycker jag. Jag ska ta tag i att sälja den urvuxna storleken som Lennox har i Mini Rodini-kläderna och lägga upp i gruppen. Nu är han så gott som komplett och jag har satt STOPP för mig själv nu. Ingen mer shopping till lilleman på ett tag :) Nu har han kläder för ett bra tag framöver och jag är ÖVERLYCKLIG som hittade ett par blå täckbyxor till Lennox vårjacka. Det här setet blir så bra i vår! 
 
På tal om kläder... :) Idag har vi bojkottat dom och luftat kroppen så mycket som möjligt här hemma. Vi har även haft smittoakut och fick besök av Malena och Alexander i hopp om att han blir smittad. Det låter ju bra märkligt att man hoppas att de små blir smittade... men den bästa tiden sägs ju vara i den här åldern. Vi har haft en skön dag ihop och jag är återigen lyckligt lottad som har hittat en så fin vän som Malena. En vän som man pratar om allt med ♥
Dom här två stjärnorna ♥ Kvaliteten på bilderna håller ingen god kvalitet, förlåt. Kamerans minne är fullt och jag drar mig för att rensa så mobilbilder blir det istället. 
 
 
Går i "köpa-ny-vagn-tankar"... Lennox ratar sin vagn just nu. Jag tror att han tycker att den är för trång även om det är svårt att fråga honom och få det bekräftat :) Men han sitter i vagnen och är nöjd i typ 10 minuter, sen bara skriker han och vill loss... Min syster har vagnen på bilden. Vi var över och firade Leos 1 års dag igår och då provade han den. Det kändes som att han satt bra och blev plötsligt väldigt "stor"... Vi får känna och klämma lite på tanken även om jag kommer få grov separationsångest om vi måste sälja JOOLZEN... Svårt att veta om det är en fas/period också.