Stora vita flingor

Hallå där!
 
Vädret idag är som att man skakat en sån där glasgrej som gör att snö faller. Stora, fina flingor har fallit här i Sundbyberg och det har varit kallt och skönt ute. 
 
Det här är en sak jag INTE skulle överlevt utan just nu. Eftersom vår son tillhör tungviktarklassen á 10 kg vid 7 månaders ålder så är det ett perfekt hjälpmedel. Att han ÄLSKAR att hänga/vara i den gör saken betydligt lättare också :)
 
 
(Störande att bilderna blir liggande när dom är tagna med telefonen.) Jag och lilleman tog en liten promenad tidigare för att hämta ett paket och göra lite ärenden. Något som gör honom extra nöjd är att få sitta framlänges och se vad som händer i världen. Han har inte varit helt OK med att åka vagn sen han började krypa. Det händer för lite att sitta still ;) Jag tänker mig att jag ska prova vända sittdelen framåt en kort stund när vi är ute och går nästa gång. Även fast det sägs att man skall ha barnet vänt mot sig så länge det bara går av ren psykologisk aspekt så finns det även dom som säger att man kan prova en kort stund om man har ett nyfiket och aktivt barn.
 
 
 
Den här saken gör att han kanske trivs lite bättre framöver. Här är paketet vi hämtade ut.... nya åkpåsen! Vilket betyg den fick? 
 
5 av 5 snarkningar hehe :) Jag la ner honom för att provligga den och utan att varken ljuga eller överdriva la han sitt huvud lite på sniskan och somnade efter typ 2 minuter. Den kommer bli kanon nu i vinter! Framförallt för alla sköna kommande sovstunder utomhus. ♥
 
Jag tänkte att när jag får tid så ska jag i ett separat inlägg skulle visa lite planer som vi har i huset! Att ladda ner pinterest kan ha varit det bästa jag har gjort hehe :) Så mycket inspiration!!
 
Ha en skön kväll!