Ställa tillbaka klockan

Hallå där!

Vad fort det blir mörkt ute nu! Hur blir det? Kvällarna mörkare och mornarna ljusare nu när klockan vridits tillbaka.

Lennox blir bättre och bättre dag för dag! Idag var vi ute i friska luften på en långpromenad med ett stopp i lekparken! Han älskar gungan...

Pappa har varit en riktig favorit den här veckan!

Idag var jag i Mall of scandinavia och tittade lite! Vi ska fota om vår lägenhet imorgon med en ny mäklare så jag köpte lite nya kuddar och annat fint hem!

Gjorde bland annat en postervägg i Lennox rum! Blivit inspirerad av andra som satt upp posters med sån papperstejp. Tycker det är så snyggt & jag är nöjd med mitt resultat!

Känner att inläggen inte blir så väldans innehållsrika men jag passar ändå på att kasta in lite bilder när jag får lite tid över! Nu sitter Sebbe och väntar på mig för att vi skall kolla på "så mycket bättre" från igår!

Ha en skön söndag!