Tacksamhet

Hallå där!

Jag är så evigt tacksam för fina människor omkring mig! Utan folk som ställer upp för en hade jag inte mäktat med den här helgen när Sebbe varit borta. Lennox har ju fått en tand som jag nämnt tidigare och hans humör går i vågor! En del liknar tsunamis... Han har sovit dåligt de senaste dygnen... Vridit och vänt på sig! Stackars liten om det nu är tanden som bråkar så.

Helgen var trots "vågorna" bra! Har fått umgås med goda vänner och boostat kroppen med vänskapsenergi!

I lördags hade Lennox fecke hemma med Alexander! Vi hängde hela dagen ihop med fina Malena och hennes prins. Avslutningsvis fick vi sällskap av Caroline som kom över för att se "Så mycket bättre" med oss!

Boosten fortsatte sedan med lyxfrukost hemma hos Anna i söndags med alla tjejer ❤️

Sen hjälpte Caroline till och tog Lennox i två timmar så jag fick fixa det sista inför söndagens visning...

När den sedan var klar och Sebbe kommit hem från sin resa blev vi så spontana och tog in på hotell! Vi orkade verkligen inte röra till det hemma eftersom det varit visning hemma ikväll igen.. Går troll i det här känns det som!

Imorse åt vi hotellfrukost och myste ihop som en hel och samlad familj igen 💙