Hämtar andan

Hej!
 
Den här bloggen är för stunden påväg mot sin grav känns det som om man ser på hur frekvent det uppdateras nuförtiden. Jag har så himla många bollar i luften och de stunder då man får lite andrum att sätta sig ned går typ åt att hämta andan och selektera ut vad som jag ska göra där och då som jag inte hunnit göra tidigare. Då ligger tyvärr bloggen ganska långt ned i ledet även fast jag tycker det är så roligt att skriva. 
 
Vi har sedan jag skrev senast hunnit med massor av roligheter. Jag har jobbat en hel del och egentligen för många timmar mot vad som var planen från start. Allt flyter på men tiden räcker inte alltid till åt allt man vill göra! Blickade tex. ned på mina fötter imorse och insåg hur lång tid det gått sedan dom fick lite kärlek senast... hehe. Å andra sidan har dom ju bott i ett par strumpor i ett halvår nu men innan de är redo att kastas ut i det fria krävs det ett rejält omhändertagande :) 
 
Tänker att jag slänger upp ett gäng bilder. Påsken kom ju även i år och förra årets påsk låg tidigare på året. Lennox föddes ju på skärtorsdagen 24/3 förra året :) Den här skärtorsdagen jobbade jag och tidigt på morgonen fick jag ett samtal av Sebbe som undrade var min kajal var? Hmm.. jag använder inte kajal, svarade jag och kopplade inte vad han menade... Men så fick jag förklarat för mig att man skulle komma utlädd till öppna förskolan och dess sångstund som mina killar planerade att gå på. 
 
 
När de här bilderna dök upp i telefonen så smälte ju hjärtat på en sekund. Mer engagerad pappa får man nog leta efter ♥
 
På långfredagen tog vi bilen ner till Småland! 
 
 
 
Där fick lillen påskägg och försenad 1 års present från farmor och farfar. 
 
Tiden blev som vanligt intensiv när vi kom ner. Vi vill alltid försöka hinna med att träffa så många som möjligt så det blir liksom en frukost där, en lunch med dom, en middag där osv... här på bilden ovan bjuder våra goda vänner Linnea och Chille på en fantastisk frukost. Så GOTT! 
 
Efter frukosten byggdes det koja och busades!
 
 
Sen åkte vi på namngivning och 1-års kalas för den här godbiten Wilmer! 
 
Så himla trevlig och fint anordnat! 
 
Bilden ovan är från igår när vi bar på barnsjukhuset Martina på uppföljning med Lennox allergier. Han fick ta blodprov och diverse för att fortsätta utredningen på bästa sätt. 
 
Jag har i övrigt varit usel på att fota men vi har haft äran att få träffa många fler, blivit bjudna på grillmiddagar, träffat goda vänner, släkt till Sebbe, släkt till mig osv. Men ibland är man så mitt inne i nuet och glömmer att fota... och det sistnämnda är ju så roligt när man väl kommer ihåg för det finns inget roligare än att blicka tillbaka på gamla foton. Alla bilder vi har på minneskortet är guld värda och kommer vara så roliga att titta tillbaka på om ett par år. Här om dagen snubblade vi tex. in på förra sommarens bilder.... vilken sommar ♥
 
Lennox sover, jag dricker kaffe (kallt i vanlig ordning eftersom jag jämt glömmer bort att dricka) och samtidigt som jag skriver till dig så håller jag även på att packa lite då vi ska bo hos pappa i natt. Pappa och Suzanne for till Prag imorse och Sebbe är nere i Göteborg och hämtar hem vår nya bil så jag passar på att sova där tillsammans med syrran och hennes familj. Även Saga och Felix såklart. Hjärterum och stjärterum... just the way I want it. 
 
Ha en himla fin torsdag. Snart helg! ♥