Fortsatt sjukstuga och frisk luft

Hej fina du!
 
Sista timmarna återstår av den här veckan. En vecka som varit på tok för seg eftersom jag legat dålig hela veckan. Jag är fortfarande lätt förkyld och har en hosta som retar gallfeber på mig. Lennox har hosta och har även han varit snuvig i veckan. 
 
Vi har dock tagit veckan med ro. Varit ute mycket och tagit oss ut på små utflykter. Ett besök till Zetas handelsträdgård blev det bland annat och jag är överväldigad vilken plats. Tyvärr var det ju som att döden hälsade på där eftersom det inte fanns en enda växt för utomhusplantering att köpa men jag kände ändå att våren knackade på. Snart fylls hela stället med levande blommor, växter och träd. Å vad jag längtar! 
 
Vi passade på att ta en fika med såklart!
 
 
Vi har varit ute i lekparken och ätit pinnar hehe... 
 
Vi har lekt en massa i Lennox rum som sakta men säkert tar form. Nu har vi satt upp en vimpel som min fina vän Martina gjort. Hennes webshop öppnar inom kort och då ska jag genast länka dit! 
 
Lennox har börjat gå. Eller gå och gå kanske är till överdrift :) Han går ett par steg och sen gör han ett vackert svandyk och faller pladask. Men bara på den här veckan har han gått från att ta 2-3 steg till att gå emellan saker och ta upp emot 6-8 steg innan han faller/sätter sig ned. Stora vackra unge!!! Jag blir så förbannat varm inombords. Jag fylls av glädje över att följa dig i livet. Du har en charm och en personlighet som är fantastisk! Jag älskar dig så, fina Lennox. 
 
 
Mamma och Bengt var och hälsade på idag. Jag och Sebbe hade planerat en dag i trädgården och dom kom förbi och gjorde oss sällskap. Bengt var snäll och hjälpte Sebbe att sätta upp avskärmning mot grannen. Hittade så bra "staket/plank" i svart på PLANTAGEN igår. Satt som en smäck på vår framsida. 
 
Får visa dig en bättre bild vid tillfälle! 
 
Ha en fin söndagkväll!
All kärlek