Likt ett poff

Hallå där!
 
Den här dagen försvann likt ett poff. Sebbe for iväg tidigt imorse på jobb och kommer inte hem förrän sent ikväll! Jag och Lennox har haft en skön lördag ihop med nära & kära. Min mamma och hennes Bengt kom över vid 12-tiden. Då hade jag fixat lite mini-picknick som vi tog med oss ut i lekparken där Lennox fick gunga. I bitande kyla drack vi kaffe och hade det trevligt. 
 
Dom åkte hemåt framåt 17-tiden och straxt därpå hade vi tur som blev överbjuda hem till ett par vänner ett par hus bort på middag. Efter att Lennox har ätit middag handlar det i många fall om att slå död på tid hehe. Han kan vara lite kvällstjurig, trött och behöver stimuleras innan det är dags för kvällsgröt och godnatt vid 19-tiden. 
 
Vår son har mun-fetish. Hans snutte (förutom den riktiga snutten) är mina läppar! Om han får hålla på att pilla på dom så somnar han på en illröd sekund hehe... Det resulterar emellanåt i att min mun ser ut som ett krigsfält med sår lite här och var. 
Här har vi en busig liten kille som står såhär i sängen efter att han har vilat middag. Precis på samma sätt står han där kl. 07.00 varje morgon! Som en väckarklocka...
Nu är ongen nattad, jag har bytt om till morgonrock och sitter i soffan. Egentid stundar och den kommer förgyllas med lite glass och mello! 
 
All kärlek!