Mysmorgon

Godmorgon!
 
 
 
Vi har precis kommit tillbaka till rummet efter att ha ätit en jättegod frukost. Vi är ganska få som bor här över natten så frukosten serverades alá carte. Dvs att vi fick en meny där vi kunde beställa lite vad vi var sugna på. Svingod frukost och allt är så förbaskat genomtänkt och bra.
 
Middagen igår var också magisk! På riktigt MAGISK. Vi trodde det var 3-rätters som jag ju nämnde tidigare men tjoflöjt... 5 rätter blev vi serverade. Och vi som svepte nästan en hel chipspåse innan hehe. 
 
 
 
 
 
 
Så fantastiskt gott att vi efter middagen hade sån matkoma att vi la oss i sängen och somnade... Att öppna godispåsen var inte ett alternativ. Då hade vi nog kräkts båda två! 
 
 
Måste visa lite bilder från mässan också! Glömde det igår. 
 
Den här bilden fick jag skickad till mig från Mia som jobbar på Sono Sverige. Så fin bild på Lennox i deras monter :) 
 
Lennox var med mig på mässan i två dagar! Eller två halvdagar blev det mer. Han är så fantastiskt underbar och snäll vår son. Bara hänger med och gillar allt det som sker runt omkring. Det är SÄLLAN några konstigheter - han bara njuter av att få vara med! Glad. Älskar när andra människor pratar med honom. Orädd. Busig. 
 
 
 
Här gör Lennox och jag high five efter att vi skivit kontrakt på lägenheten i tisdags! Så skön känsla.
 
Glad Nicole! Nu slipper vi dubbla räkningar och kan bara njuta av vårt nya hem. 
 
Vi ligger i sängen och bara slappar. Vårt rum är så harmoniskt och idylliskt. Vi ligger i sängen och har utsikt ut mot en liten vik av mälaren. 
 
 
Om en liten stund ska vi packa ihop och checka ut! 
 
Ha en fin lördag!