En händelserik vecka

Godmorgon!
 
Å, jag har tänkt titta in flera gånger och skriva men så har tålamodet fått sig en turn för att det strulat när jag ska lägga upp bilder. Då har jag ledsnat och loggat ut hehe. 
 
Mycket har hänt sedan jag skrev senast. Jag har varit hos frisören, vår lilla Lennox har fyllt 1 år, öroninflammationer in tha house och jag har börjat jobba. 
 
Man ser ju alltid ut som ett ufo när man sitter där med miljarders saker på huvudet...
 
Jag klippte av runt 10 cm och ljusade upp hela håret. Senast hade jag bokat fel tid så vi hann inte med hela håret. Den här gången satt jag i 3 timmar hehe :) Jag är nöjd! Känns fräscht och skönt nu inför våren.
 
 
 
 
 
 
I fredags, 24 mars, fyllde Lennox 1 år. Det firades med frukost och paket på sängen såklart hehe. Gröt, banan och smörgås. 
 
(Dålig mobilbild) Till kvällen blev det hallonsorbét eftersom all tårta går bort för en MP-allergiker. En timme efter glassen somnade han gott efter sin första födelsedag. En timme efter att han dunat in vaknade han och skrek hejdlöst. Det är riktigt hjärtskärande när man inte vet vad han är ledsen för, men det var tydligt att han hade ont någonstans. Efter 1,5 timme av konsant skrik kunde vi konstatera att det var öronen. Ena örat! Så första kvällen som ettåring firades med alvedon och så också kommande helgen.
 
 
Hans kalas för kompisarna på lördagen ställdes in! Men på söndagen kom det ett gäng goa familjemedlemmar, släkt och vänner på kalas. 
 
 
 
 
 
Lennox fick så mycket fina paket. Tacksamma föräldrar som har så många goa människor omkring oss och vår son.
 
 
Igår började jag jobba igen. Startar med kurs i nytt affärssystem så igår när jag kom hem rök det om huvudet på mig. Sebbe och Lennox hade en bra start på dagen med sovmorgon och en härlig dag ute i solen. Så glad för att vi kan genomföra det här. Det bästa av världar för oss allihopa som får gotta oss i livets alla olika roller. 
 
Nu ska jag starta den här arbetsdagen. Kursen börjar om vilken minut som helst!
 
Ha en riktigt fin dag så ska jag bli bättre på att ta mig tid att skriva!
 
All kärlek!