Back to business!

Hej där! 
 
Nu är det back to work - for real. Nu börjar jag heltid med start från den här veckan och det känns så märkligt men samtidigt roligt. Jag har saknat arbetskamrater, att få tänka med huvudet och att få vara produktiv på ett annat sätt. Sen tror jag det är nyttigt för oss alla 3 att vi kommer utanför våra väggar hemma och hittar en vardag tillsammans. L trivs fortsatt bra på föris och det gör såklart att allt övrigt känns bra. Hade det varit tvärtom vet jag inte om jag hade klarat av att gå till jobbet med bra magkänsla. 
 
Jag har hunnit med att fixa barret i veckan också. Provade en ny salong efter rekommendation från en vän och jag känner mig nöjd. Lite mörkare och mer höstig färg! 
 
I fredags efter jobb och föris så åkte vi hem till pappa och Suz för lite tacomys. Känns tacksamt att ha nära till familjen nu när vi har flyttat.. Lennox höll på att somna vid matbordet när vi åt så det fick bli ett snabbt ombyte till pyjamas sen tjuvade mormor Suzanne honom och satte sig i soffan. 2 minuter senare låg han och sov! Gos ♥
 
 
Morgonmys framför bolibompa i lördags. Sen for jag iväg på lite ärenden då jag fick tummen ur att äntligen fixa till Lennox rum. Hans rum har varit bra på alla sätt och vis, förutom förvaringsmässigt. Leksakerna har hamnat i små korgar på golvet och sedan samlats i ett hörn. Nu fick jag till det med mer förvaring, bytte plats på sängen till under sänghimmeln och om någon månad blir det en stor säng till lilla, stora killen. Vi tänker prova introducera en växasäng snart! 
 
 
 
 
 
Igår var vi och hälsade på den här kärleken och hans familj. Morbror med familj var också där för att hälsa på nytillskottet... Och Leo är så fin med sin lillebror ♥ Svårt att förstå att lillasyrran är tvåbarnsmamma! 
 
Lennox var likaså han nyfiken på Charlie!
 
 
Sebbe är hemma med Lennox idag. Han kommer ta föräldraledigt på måndagar hela året ut. Idag skulle dom åka till ett lekland och nästa vecka planerar dom att gå på badhus... Det blir nog mysigt för L att fortsätta ha lite ledigt med pappsen! 
 
Hur det går med den där balansen då? Men faktiskt bra. Om jag jämför hur jag mår rent kroppsligt idag jämfört med för 1 vecka sedan så är det som dag och natt. Att starta en livsstilsförändring och ta sig i kragen var inte en dag för sent, och utan att ha gått på den där hälsokontrollen hade jag nog fortsatt i samma mönster. Bara av att ha slutat med gluten och socker gör stora skillnader för kroppen! Crossfiten har satt igång och jag var på mitt första pass i onsdags förra veckan där vi gick igenom en hel del grunder och tekniker. Min fina vän Madde går på samma kurs och det är så roligt att göra detta ihop med henne. Ett riktigt ljus i höstmörkret! Ikväll är det dags igen... heja oss!!
 
Ha en fin regnig måndag!