En soffdag!

Godmorgon!
 
Eller typ godnatt. Eller vad är klockan egentligen? Hehe. Vilken rackarns baksmälla jag har idag. Känner mig tyngre än ett betongblock i kroppen och fötterna värker från all dans igår. Men å vilken härlig dag och kväll det blev. Och å så vi är tacksamma för att Lennox farmor och faster kom upp och hängde med L både igår och idag. Sebbe klev upp med L när han vaknade vid 6 imorse men sen när alla andra vaknat fick vi gå och vila ett par timmar igen :) LYX!!!
 
 
 
 
Jag kände mig som en riktig hollywoodfru igår när jag sprang omkring här hemma i morgonrock, drack lite bubbel och hade min alldeles egna smink och hårtjej som kom över hehe. Underbara Helena som också bor här i Tullinge kom som sagt över för att hjälpa mig. Resultatet blev väldigt bra! Så duktig. 
 
 
 
 
 
 
 
Lennox och farmor är ute någonstans. Jag tror dom gick till lekparken! ♥ Och Sebbe kör just nu hans syster till tåget som ska ta henne hem till Göteborg igen. Lite vemodigt att säga hej då... det är det alltid! Jag själv ligger som jordens latmask i soffan och mäktar inte med att vara flitig på något sätt idag ;) Imorgon startar en ny vecka med jobb, träning och den avslutas med min födelsedag. Det är galet vad det här året har gått snabbt. 
 
Skön söndag önskar jag dig!