Här kommer en ny uppstart!

Hej där! 
 
Nu är det dags för mig att göra ett försök att börja skriva igen. Det är skönt att skriva, att få dela text och bilder - lite terapi faktiskt. Anledningen till varför jag slutade skriva tidigare är enkom för att tiden ej räckte till. Kan möjligen bli så att detta mynnar ut i samma scenario, men värt ett försök. För den lilla roliga tidens skull! 
 
Tiden flyger fram vad gäller det mesta. Dagarna fylls av vardagens alla bestyr - ganska ofta ett pussel som kräver sin utmaning. Framförallt när man vill räcka åt till det mesta och orka vara en bra arbetskamrat, sambo, förälder och vän! Lennox växer och har blivit en minimänniska. Snackar, tjötar och tycker livet är som roligast när man får lira boll. 
 
Sötkorv som på ovan bild säger "Mamma, se så fin jag är" följt av "Kolla, jag är en fotbollskille" (relaterat till att han dragit upp sina strumpor till knäna ;) ) Underbara unge!! Din personlighet, dina påhitt och din unika vilja att köra på med det mesta. Never stop beeing you 💛  Våga alltid sticka ut och våga alltid stå upp för att vara dig själv. 
 
 
Vi trivs bra i huset! I december har vi bott här i 2 år och här har vi grott som familj och vi känner oss så hemma - både i området och i huset. För den som vill följa mer av just huset så finns jag på @nicnorsinterior på instagram där jag försöker dela med mig av vårt hem i mån av tid. :) Efter årsskiftet kommer ni även få se vårt hem i en känd inredningstidning, men det återkommer jag till när det närmar sig!
 
Jobbet då! Jag är kvar som inredare på Senab men med en liten böjning av tjänsten där jag i våras också fick ansvar över vårt showroom på huvudkontoret i Stockholm. Superroligt att få gå tillbaka till att jobba med visual merchandising - ett område som jag faktiskt saknat sedan jag la den biten på hyllan och böt bransch för 8 år sedan. Och här fick jag kastas in i hetluften direkt då vi i stundande nuet bygger om vårt kontor och renoverar upp ordentligt. Ett projekt som både givit och tagit energi men framförallt fyllt mig med mer lärdomar. 
 
Det finns inget så utvecklande som att få ta i något där man måste arbeta fram en lösning som ej är självklar med den kunskap du besitter idag. Utveckling är så roligt! 
 
 
Nu får jag passa på att önska dig en fin dag! 
 
På återseende 💛