Samma Nicole fast i nytt forum!

Halloj!
 
Jag kommer från och med nu att blogga på den här bloggen då toppform.se tyvärr beslutat att stänga ner sidan. Men det finns ingenting som inte går att lösa, så här kommer jag i samma skepnad fast med en ny bloggadress. Men det passar ändå fint med ett nytt kapitel i skriftlig form då mycket runtomkring mig också är nytt.
 
Tyvärr har jag inte varit så flitig den senaste månaden med att uppdatera förra bloggen. Det beror på att mycket tid, kraft och energi gått åt att genomgå min härliga flytt. Mrs Superwoman all time high fick nämligen för sig att sköta allt på egen hand ;) Något som sedermera kom att kännas i kroppen. Det är dumt att vara efterklok ibland!
 
Men för att tala om att kännas i kroppen... imorse kickade jag igång en stor utmaning. Nu kommer Mrs Superwoman all time high att köra 10 veckor tillsammans med en PT (som förövrigt är hur duktig och inspirerande som helst). 2-3 pass i veckan med syfte att få ett så stort S på magen som möjligt! Ja och under tiden får jag ju inte glömma bort att ha så roligt som det bara går att ha. 
 
För enligt mig går livet ut på glädje. Känner man ingen sådan är det ju tråkigt... typ så!
 
Enda sättet att komma upp och träna klockan 6 på morgonen är att förbereda kvällen innan. Promenaden ur sängen ska i princip gå ut på att vara påklädd när du kommit ut i hallen ;)
 
Efter-träning-boost i form av ekologisk naturell yoghurt, en skopa Holistic Protein Jordgubb, frysta jordgubbar/hallon. 
 
 
Hoppas du kommer att trivas här tillsammans med mig och att jag lyckas få med mig alla trogna läsare från förra sidan! 
 
Kärlek
 
Publicerat i Allmänt